Rabu, 08 September 2021

Co Powinno Byc W Aktach Osobowych Pracownika

22/05/2019 ÿú Akta osobowe pracownik¢w dzielimy od 1 stycznia 2019 r. na cztery cz??ci: A, B, C i D. W cz??ci A nale?y przechowywa? dokumenty zwi?zane z ubieganiem si? o zatrudnienie, w cz??ci B - dokumenty dotycz?ce nawi?zania stosunku pracy i przebiegu zatrudnienia, a w cz??ci C - dokumenty w zakresie ustania stosunku pracy.

28/01/2014 ÿú Akta osobowe pracownik¢w to dokumenty, kt¢rych ??da w pierwszej kolejno?ci Inspektor Pracy w czasie kontroli. Obowi?zek prowadzenia akt osobowych pracownika nak?ada na pracodawc? art. 94 pkt. 9 Kodeksu pracy. Natomiast szczeg¢?owe zasady prowadzenia akt osobowych reguluj? przepisy rozporz?dzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu.

Co powinny zawiera? akta osobowe pracownika - Blog inFakt.pl, Akta osobowe pracownika podstawowe informacje, Jak prawid?owo prowadzi? akta osobowe pracownik¢w - Kadry.

Akta osobowe pracownika podstawowe informacje;"